środa, 6 czerwca 2012

Tego dnia poszłaś nad jezioro , zawsze tam siedziałaś gdy  chciałaś być sama. Jak zwykle pisałaś w pamiętniku , słuchałaś muzyki , patrzałaś na otaczający cie świat , grałaś na gitarze i rozmyślałaś. Było bardzo ciepło. Nagle usłyszałaś ,że ktoś zmierza ku tobie. Był to niebieskooki blondyn z zniewalającym uśmiechem.
- Witam , moge się dosiąść ? - zapytał
- Jasne - powiedziałaś
- Co robisz tutaj sama ? - spojrzał na Ciebie
- Myśle , czasem tak mam , że potrzebuje pobyć sama - odpowiedziałaś i uśmiechałaś się do niego
- ja nigdy tak nie mam
- więc co tu robisz ?
- postanowiłem zwiedzić okolice , odwiedzam rodzinę przyjaciela - uśmiechnął sie - Jak masz na imię ?
- [t.i] miło mi a ty ? - zapytałaś
- serio nie wiesz ? Niall : )
- dlaczego miałabym wiedzieć ? - zapytałaś
- jestem w tym popularnym boysbandzie One Direction - powiedział
- nie znam , przepraszam - powiedziałaś uśmiechając się do niego
- grasz ?
- słucham ?
- na gitarze - pokazał ją palcem
- nie , trochę tzn dopiero się uczę - odpowiedziałaś - a ty ?
- jasne , pokaż - podałaś mu gitarę wziął ją i zaczął grać , patrzałaś na niego i nie umiałaś oderwać od niego oczu , był idealny , skończył i zauważył , że mu sie przyglądasz
- coś się stało ?
- niee , wiesz co ja już musze iść - wstałaś i odeszłaś szybkim krokiem
- Czekaj , daj mi chociaż swój numer - słyszałaś krzyki Nialla w oddali , nie zwracałaś na to już najmniejszej uwagi , chciałaś jak najszybciej iść do domu. Weszłaś na Twittera wyszukałaś go , nie było trudno. Zobaczyłaś jego twitta ` Dziewczyno , spotkaliśmy się dzisiaj nad jeziorem , proszę odezwij się xo `
Odpisałaś mu i umówiliście sie na następny dzień w tym samym miejscu co wtedy. Ubrałaś krótkie spodenki z wysokim stanem koszule i marynarkę do tego białe conversy . Byłaś gotowa i wyszłaś , Niall już tam siedział . Zapytał co się stało , że ostatnio tak szybko poszłaś. Odpowiedziałaś tylko krótkie ` musiałam ` i zmieniłaś temat , rozmawialiście dłuuugo , śmiejąc się przy tym , miałaś wrażenie , ze znasz go od zawsze . 
- Bardzo dobrze mi się z Tobą rozmawia - powiedział patrząc Ci w oczy
- Mi z Tobą również - powiedziałaś i poczułaś , że chłopak łapie Cię za rękę , spojrzałaś na niego a on tylko lekko się uśmiechnął i zapytał :
- Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
- Nie wierzyłam , ale teraz zacznę - Niall chwycił twój policzek i lekko pocałował , spojrzałaś mu w oczy i uśmiechnęłaś się.
- Damy sobie szanse ? - zapytał
- Zdecydowanie tak - powiedziałaś całując go namiętnie

 ________________________________________________________________________________
i jak ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz