wtorek, 27 marca 2012

Imagin z Zaynem ;3 ;
Jesteś z Zaynem 3 miesiące , jesteście szczęśliwi . Jest dla Ciebie miły , opiekuńczy itp . pewnego dnia , chłopcy zaprosili Cie na impreze , więc z nimi pojechałaś , mieli być po ciebie o 19 więc miałaś mało czasu , ubrałaś sie w czarną krótką sukienke i czarno-czerwone buty , zrobiłaś sobie lekki makijarz i byłaś gotowa w sam raz przywitałaś sie z chłopakami i ruszyliście . Całą droge przytulałaś sie z Zaynem .
- Wiesz że Cie kocham skarbie - powiedział
- wiem ja Ciebie też kochanie - odparłaś
Zaczęliście się całować i w mgnieniu oka byliście już na miejscu , oczywiście nie odbyło sie bez paparazzi , ale gdy już dopchaliście sie na impreze była bardzo miła atmosfera , postanowiłaś iść z Niallem po drinki dla wszystkich .
- Ejj ja chce jeszcze coś do jedzenia , duuużo jedzenia - powiedział Niall
- no ba ! bez jedzenia to to nie będzie udana impreze - pryskłam
Zabraliśmy w 2 tace drinki i ruszyliśmy do stolików , usiedliśmy z chłopakami i zaczęliśmy pić . Wszyscy sie wyluzowali i było już tylko lepiej . W pewnym momencie starciłaś z oczu Zayna , postanowiłaś go poszukać obok WC . Gdy doszłaś nie mogłaś uwierzyć właśnym oczom , stał tam chłopak z taką samą fryzurom jak Zayn całujący sie z jakąś blondynką . Po policzkach poleciały Ci łzy . Obróciłaś sie na pięcie i pobiegłaś ku wyjściu , pobiegłaś do parku usiadłaś i zaczęłaś płakać , był środek nocy , a ty siedziałaś sama w ogromnym parku . Nagle podbiegł do Ciebie Zayn .
- Kochanie co się stało , czemu wybiegłaś z imprezy ?! - zapytał zakłopotany
- Jak mogłeś mi to zrobić ?! jak mogłeś mnie zdradzić , jaka ja jestem głupia ! - zaczęłaś płakać jeszcze bardziej
- O czym ty mówisz , nigdy bym Ci tego nie zrobił , Kocham Cie ! - krzyknął
- To co to była za blondynka z którą sie całowałeś obok męskiego WC ? - zapytałaś zapłakana .
- Nie całowałem sie z żadną blondynką , cały czas byłem z Liamem i Danielle przy barze . ! - powiedział - oni mogą Ci to potwierdzić .
W tym momencie nie wiedziałaś co powiedzieć , jak mogłaś pomyśleć , ze cie zdradził .
- Kochanie przepraszam , że Cie tak osądziłam , wiem wiem jestem przesadnie zazdrosna , ale to tylko dlatego , że Cie tak bardzo kocham ! - powiedziałaś przytulając go .
- [t.i] kocham cie i nigdy bym cie nie zdradził pamiętaj - powiedział całując Cie po szyi
- Dobrze , wierze ci skarbie - odparłaś
- może chodźmy już do domu , jestem zmęczony - zaproponował
- Pewnie , ja także . - powiedziałaś
Całowaliście sie cały wieczór , spędziliście ze sobą całą noc i jesteście ze sobą szczęśliwi ,

_______________________________


LANA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz