środa, 28 marca 2012

Taki krótki z Harrym;

Pewnego ranka poszłaś do parku z kotem , było Ci smutno bo właśnie twoja przyjaciółka wyjechała. Usiadłaś na ławce i bawiłaś sie z kotkiem. W pewnym momencie obok Ciebie usiadł przystojny chłopak w loczkach . Spojrzałaś na niego a on powiedział
- Cześć , jestem Harry , tylko proszę nie krzycz - powiedział chłopak
- Cześć a ja [t.i] , ... dlaczego miałabym krzyczeć ? - zapytałaś
- Nie znasz mnie ? Jestem jednym z członków zespołu One Direction . - powiedział z uśmiechem
- aa no tak , zapomniałam , moja siostra ma na waszym punkcie obsesje . - powiedziałaś ze śmiechem
Nagle twój kot zaczął coś gonić bez słowa zaczęłaś go gonić , chłopak także , był szybszy i go złapał .
- ohh , dziękuje ci Harry , gdyby nie ty uciekłby mi - powiedziałaś zmęczona
- nie ma sprawy , wiem nawet jak sie odwdzięczysz - powiedział
- hmmm ... jak ? - zapytałaś
- Umówisz sie ze mną ? - zapytał nieśmiało
- jasne ! - powiedziałaś
Spotkaliście sie wiele razy , zostałaś panią Styles . Wszyscy zaakceptowali wasz związek , a wy nie moglibyście żyć bez siebie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz