wtorek, 27 marca 2012

IMAGINY BY LANA :D


o Harrym ;
Znasz się z Harrym od dziecka , zawsze byliście blisko , ale odkąd rozpoczęła sie jego przygoda z One Direction miał dla Ciebie mało czasu . Żadko sie odzywał , dzwonił i pisał . Wiedziałaś , że jest dla Ciebie bardzo ważny , ale postanowiłaś o nim zapomnieć i zacząć od nowa . Pewnego dnia wychodząc ze szkoły wpadłaś na kogoś , nie podnosząc wzroku na tą osobę powiedziałaś tylko
- uważaj jak chodzisz .
Nieznajomy nie odpowiedział więc odrazu odeszłaś , poszłaś do parku i usiadłaś na ławce na której zawsze siedziałaś z Hazzą . W pewnym momencie ktoś obok Ciebie usiadł nie wiedziałaś kto to , bo miał kaptur na głowe .
- Cześć , co taka śliczna dziewczyna jak ty robi tutaj sama ? - zapytał nieznajomy
- siema , wspominam stare dobre czasy - powiedziałaś uśmiechając sie
Chłopak uśmiechnął sie i zdjął kaptur ,
- Harry ?! - wykrzyknęłaś
- tak ! bardzo za tobą tęskniłem [t.i] . - powiedział przytulając Cie
- nie wierze , tak bardzo mi Ciebie brakowało ! dlaczego nie dzwoniłeś ani nic ?! - zapytałaś tuląc chłopaka
- przepraszam ja po prostu nie wiedziałem czy ty w ogóle o mnie jeszcze pamiętasz ... - powiedział
- jasne , że tak , myślę o tobie co dziennie ... tzn no wiesz ... - powiedziałaś rumieniąc sie
- ahaa , przejdziemy sie ? - zaproponował
Poszliście na lody , spacerowaliście , śmialiście sie i świetnie bawiliście , było tak jak kiedyś , cały czas razem , blisko . W pewnym momencie Harry zatrzymał sie i usiedliście na ławce .
- [t.i] przepraszam Cie za to że nie pisałem ... - powiedział
- nic sie nie stało , ja też  sie nie odzywałam ... myślałam że masz tam mnutwo dziewczyn i po co ci ja ... - powiedziałaś niepewnie
- [t.i] Ty jesteś i zawsze będziesz dla mnie najważniejsza ! - wykrzyczał - nigdy Ci tego nie mówiłem bo bałem sie  że to zniszczy naszą przyjaźń , ale jesteś dla mnie jak narkotyk , cały czas o tobie myśle . Kocham Cie nad życie .
- Harry , ja ciebie też !
Przytuliliście sie i byliście ze sobą do końca .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I jak ? to mój 1 :D
lana <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz